1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
Dismiss Notice
Register now and join us in all the fun!

What are you waiting for? How about you take a timeout from lurking and register or log-in to join Otaku Central and participate in discussions, events, contests, and much more!
Register on OC today!
Silent Assassin
Last Activity:
Sep 8, 2017
Joined:
Jan 2, 2013
Messages:
382
Likes Received:
13
Trophy Points:
18
Location:
So I just want to see how much text I will be able
Occupation:
Trafficking woman

Profile Views

3

Silent Assassin

Member, from So I just want to see how much text I will be able

Silent Assassin was last seen:
Sep 8, 2017
    1. dada chi
      dada chi
      haha man. We're pretty much used to things being this bad in Palestine. I grew up with that stuff. But I'm more depressed about the Syria situation to be honest. Shit has gone to hell there. But well, we're helpless. All we can do is hope for a better future and a quick end to the people's turmoils.

      Also, add me on Skype, I don't think I have you there lol
    2. dada chi
      dada chi
      lol I'm Palestinian.
      but I lived in Syria and Saudi. Right now I'm in the god damned Canada :eheheh:
      family are mostly alive thankfully lol

      I moved to Canada earlier this year, things been great so far. What's up with you, got your degree yet?
    3. dada chi
      dada chi
      you.. you're alive, my tomodachi arsalaan ;-;

      please say you're back
    4. Lavi
      Lavi
      I dun remember. I posted that so long ago ;-;
      Probably in the forum? Since you're not in teh read along ;_;
    5. Lavi
      Lavi
      I'm glad to see you participating bby
    6. Shane
      Shane
      Yeah just finished it today, It was really solid. He's built another incredible world and it was pretty entertaining. Probably the best YA book I've read, though I think he needs to work on his humor a little bit.
    7. Shane
      Shane
      You read the new Sanderson book? Steelheart has been getting some solid reviews so I'm grabbing it today. Hope it's dope.
    8. Killer Bee
      Killer Bee
      I'll read it soon, don't worry. I wanted to relax from my typical genres and give something else a try. :hurr:
    9. Killer Bee
      Killer Bee
      Thanks, it is perfect!

      I'll rep as soon as I can for the help. And again if you find some more. :)
    10. Killer Bee
      Killer Bee
      Thanks Silent! :)
    11. Killer Bee
      Killer Bee
      I have some more requests, if that's okay? If so;

      Could I get Bernard Cornwell's The Winter King series? And any other medieval fiction you think is worth reading? Or anything about King Arthur or around those times? :blush:
    12. Killer Bee
      Killer Bee
      Oh, okay. lol That's okay then; maybe it'll appear on the web in the future.
    13. Killer Bee
      Killer Bee
      It is okay if it can't be found. :)
    14. Killer Bee
      Killer Bee
      Yea, it works great, but it appears to only have part 1 of the story. :tears:
    15. Killer Bee
      Killer Bee
      Nope! I didn't even see that. I only got one warning, not two. :sweatdrop: I'll download now, and thanks! I'll go and rep, too. :)
    16. Killer Bee
      Killer Bee
      I understand, it's cool. Perhaps I will run across a copy cheap someday. :)

      Ssshh, no spoilers! :hurr: I'll believe you, though, that it is amazing. I read only two pages before I stopped, but from what I could tell, it was pretty interesting.
    17. Killer Bee
      Killer Bee
      I have his books, don't worry, I'll read them for sure. Gotta get through Wheel of Time first. From what I've read, Carrie is a single novel, so it shouldn't take too long to read. I was hoping Chapman's books were short too. lol
    18. Killer Bee
      Killer Bee
      Cool, thanks! :D And I hope not, from what I've heard the author is really good. :hmm:
    19. Killer Bee
      Killer Bee
      Oh, I don't have skype. :hmm: I'm on Ubuntu so I'm not sure it is supported?

      lol does the Phantom Troupe clan know you speak so ill of them? :hurr:

      Has a super rare book ever crossed your path before? I fear this is a bad sign. :cry:
    20. Killer Bee
      Killer Bee
      Yea, Carrie! How do you mean? What site?:hmm: Mediafire is probably the best, but whatever is best for you would be just as fine. :)

      And damn! It really is a rare book! I've been looking for the series for two years now, haven't had a shred of luck. lol If you ever get any replies on that request with downloads, I'd be as giddy as a schoolgirl watching One Direction live. :blush:
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    So I just want to see how much text I will be able
    Occupation:
    Trafficking woman
    Favorite Manga/Anime:
    Dora The Explorer
    Gender:
    Male
    Raping

    Signature

    [​IMG]

    "Blam! Murdered you"
    - Rocket Raccoon

    [​IMG]